Welke telefoons zijn er met agenda synchronisatie? Mijn moeder zoekt er 1 met die specificatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

de Iphone:) makkelijke te synchroniseren vanaf I-tunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe elke GSM met blue-tooth
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere Android telefoon (HTC heeft hele mooie), synchroniseert automatisch met je Google Agenda.

Veel Nokia's hebben een simpele agenda, die je kunt synchroniseren met Outlook (ik doe het met Lotus Notes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad op alle telefoons met android. Buiten het feit dat het automatisch syngroniseert met je gmail en google agenda, is het ook een erg gebruiksvriendelijke telefoon. Ook is er de mogelijkheid om dit te synchroniseren met een outlook agenda. Op onderstaande link vind je de modellen welke als OS (operating system).