Wie is dat blonde kleine meisje dat de Televisie ring in ontvangst nam voor Chantal Janzen?

Ik zag een lief meisje de prijs in ontvangst nemen voor Chantal Janzen. Chantal zat in het buitenland en kon niet naar de Televisie ring uitreiking komen.
Hoe heet dat meisje en wat is zij van Chantal Janzen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ze heet Fië Kolkka. Zij heeft al eerder met Chantal Janzen opnames gemaakt en is bekend uit haar show.
Antoni
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt. Plus
Castle
5 jaar geleden
@Mannonnetje33 Dan kun je toch de vraag sluiten met dit als beste antwoord?