Kent iemand het boek "mijn woestijn"?

Zoja,is het de moeite waard om te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer goede vraag

Het beste antwoord

Beschrijving
De wereldwijde bestseller 'Mijn woestijn' is Waris Diries opmerkelijke verhaal over haar jeugd, de schoonheid van Somalië, haar vlucht naar het Westen, de glamour van de modellenwereld en haar uiteindelijke missie als woordvoerster van de Verenigde Naties. Als nomadendochter werd zij in de Somalische woestijn op traditionele wijze besneden. Jarenlang zweeg zij hierover, uit schaamte en onmacht, maar tegenwoordig trekt Dirie als speciaal VN-ambassadeur ten strijde tegen de nog altijd wijdversprei...

een prachtig mooi boek,heb het hier gekocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus1! Lijkt me heel mooi!

Andere antwoorden (3)

Hoi,
Ja, ik vind het een prachtig boek! Als je van "dit soort" boeken houdt, is dit een absolute aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker een aanrader als je van dit genre houdt. De opvolger van dit boek is ook erg mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar waar gaat t dan over?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar waar gaat t dan over?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de jeugd van een Somalisch meisje, die heel veel verschrikkelijke dingen meegemaakt heeft. Ik ga het niet allemaal vertellen :-)
Ja, een heel mooi boek! Zeker de moeite waard om aan te schaffen