Weet iemand een cheat om meer geld te krijgen bij de sims3? En hoe vaak kan ik die dan gebruiken? En kan dit maar 1 x per gezin of vaker?

(sorry voor zoveel vragen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

Code = Resultaat
Kaching = Ontvang 1.000 Simoleons.
Motherlode = Ontvang 50.000 Simoleons.
MoveObjects on = Hiermee kan je voorwerpen verplaatsen (je Sim ook).
familyfunds [Familie Naam] # = Aantal Simoleons wijzigen bij een bepaalde familie (# = bedrag).
fullscreen off = Speel het spel in een kleiner scherm. Met fullscreen [on] ga je weer naar full screen.
jokePlease = Een willekeurige grap verschijnt in de cheatbox.
fadeObjects off = Voorwerpen vervagen niet als als je met de camera inzoomt.
unlockOutfits on = Gebruik deze cheat voor je 'Create A Sim' ingaat: dan krijg je alle kleding (bijvoorbeeld de carriere outfits) die in het spel zitten.
fps on = Laat de frames-per-second zien in de rechterboven hoek van je scherm.
hideHeadlineEffects on = Haalt alle gedachten ballonnetjes weg.
constrainFloorElevation false = Verhoog of verlaag de vloer ook als er objecten en muren opstaan.
disableSnappingToSlotsOnAlt on = Verplaats terwijl je de ALT ingedrukt houdt, voorwerpen zonder dat ze terugschieten in de grid op de vloer.
testingCheatsEnabled true = Met deze cheat kun je erg veel veranderen in het spel: bijvoorbeeld de behoeftes verhogen of verlagen, als je op de brievenbus klikt kun je carriere veranderen, etc. Zet de cheat uit met testingCheatsEnabled false. *
slowMotionViz [0-8] = Vertraagd alle animaties, heeft geen invloed op het verloop van de tijd.
help = Laat lijst met cheatcodes zien.

De cheats zijn hoofdletter gevoelig!

Cheats met 'on' zet je weer uit met 'off', en andersom. Zelfde geldt voor 'true' en 'false'

Toegevoegd na 13 uur:
je moet eerst Ctrl+ Shift+C indrukken! en dan de genoemde code
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Druk op CTRL + Shift + C
Voer vervolgens één van de volgende cheats in:

* Kaching - Je ontvangt 1.000 Simoleons
* Motherlode - Je ontvangt 50.000 Simoleons
* MoveObjects on - Je kunt alle voorwerpen verplaatsen, inclusief Sims zelf.