Roken "The Chainsmokers" eigenlijk?

Goeie band, The Chainsmokers, maar roken ze eigenlijk zelf?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
The Rolling Stones zijn geen zwervers.
The Beatles waren geen kevertjes.
En nee, The Chainsmokers zijn geen ketting rokers. ;)

Antwoorden (2)

Nee. Al heeft Alex wel gerookt.
Ze vonden de naam gewoon lekker klinken en de website met die naam was nog vrij.

Toegevoegd na 7 minuten:
Antwoord in een interview: "There is a story, but we hate it, so we aren’t going to tell it… but it has nothing to do with smoking, we don’t smoke, and everything to do with Hugh Grant…."
Er zit dus nog een ander verhaal achter dat niets met roken te maken heeft. Ze willen alleen niet vertellen wat dit is.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Ik vond deze nog welke bovenstaande verhalen bevestigt en ook nog iets insinueert over Hugh Grant (niet het duidelijkste verhaal ooit) https://www.bustle.com/p/do-the-chainsmokers-smoke-their-band-name-has-intriguing-backstory-59349
Alex Pall rookte wiet toen hij student was en toen hij samen met Andrew Taggart een DJ-duo begon voelde het net als in die tijd. Zo kwam het dat ze voor die naam kozen. Maar het is al een tijd geleden dat Alex is gestopt met roken, dus daar doen ze geen van beide aan. Het antwoord op de vraag is Nee.
Amadea