Waar kan ik de Amerikaanse Nickelodeon kijken?

Ik wil graag naar de Amerikaanse Nickelodeon kijken, want daarop kan ik seizoen 3 van School of Rock op kijken. Ik wil het graag wanneer ik wil live mee kunnen kijken, maar het gaat vooral om School of Rock. Weet iemand waar ik live de amerikaanse nickelodeon mee kan kijken, of in ieder geval waar ik alle afleveringen van School of Rock, op volgorde, kan kijken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

kijk op marktplaats onder het hoofdstuk IPTV, 6000 tv zenders via internet