Analoog MI, net als ik vinyl mooier vind klinker als cd's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is naast een persoonlijke keuze ook afhankelijk van de mogelijkheden. Heb je de beschikking over beide bioscoop faciliteiten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bioscoop kijken? is dat met een grote tape of? Bestaat dat nog uberhaubt dan? Volgens mij is echt alles allang digitaal hoor, ze zouden wel gek zijn ook! Dat zou betekenen dan producenten hun avi's dus op tape moeten zetten ofzo? hoe zien jullie dat dan in z'n werk gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beter, mooier
dat is subjectief.
beoordeel zelf
wat jij mooi en beter vindt om naar te kijken.
ongeacht wat anderen aanraden of aanbevelen.

ps: wel: Avatar zien is heel bijzonder in 3D
mardat is jouw vraag niet...