Wat is de naam van het liedje waarvan ik hieronder de clip beschrijf?

De zanger bevind zich in een oude cinema en springt (al zingend) van stoel naar stoel terwijl hij het vallende puin ontwijkt dat veroorzaakt word door Godzilla of een ander soortgelijk monster. Ik dacht mij dan ook te herinneren dat het liedje onderdeel uitmaakte van één van de godzilla films.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is volgens mij: Jamiroquai met Deeper Underground!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja! Dankjewel. Zodra ik zijn naam en de naam van het nummer las wist ik het direct weer!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het een van de nummers van stromae, "quand c'est ?". Het gaat over het monster wat k*nker heet, waardoor hij wordt aangevallen en waardoor verschillende van zijn familileden inmiddels ook al zijn getroffen.

Een zeer heftige clip als je met k*nker te maken hebt (gehad)

Zie bron: Youtube.