wat heb je allemaal nodig om een rap clip te maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
tinus1969
8 jaar geleden
Ik zou zeggen: Muziek en een camera. De rest is optioneel en afhankelijk van de smaak van de maker.

Antwoorden (1)

Laten we beginnen met een goede rap. Als je die hebt geschreven heb je natuurlijk een camera nodig en een camera man of een statief. Zoek een leuk gebied of plek waar jij jouw rap wilt opnemen. Als je dat allemaal hebt gedaan moet je je video clip bewerken want wat is nou beter dan een een flitsende clip waar iedereen naar wilt kijken. Denk bijvoorbeeld aan de video clip bij drank en drugs van Ronnie Flex. Slaat totaal nergens op maar toch vinden mensen het leuk om ernaar te kijken. Upload je videoclip op bepaalde media als je dat leuk vind. En dan maar afwachten he! Succes