Weet iemand misschien waar de artiesteuitgang van de Ziggo Dome zich bevind?

Ik ga binnenkort naar een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. Nu zag ik zag laatst op een foto dat fans hun favoriete artiest na een concert bij de artiestenuitgang van de Ziggo Dome tegenkwamen. Weet iemand misschien waar deze artiestenuitang is zodat ik mijn idool misschien kan ontmoeten? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kun je hier iets mee?
http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/10572/P330/
tinus1969
9 jaar geleden
Ik vermoed dat dat een georganiseerde meet&greet was -spontaan je idool ontmoeten is er steeds minder bij.

Antwoorden (1)

Artiesten ingang zit aan de kant van de Holterbergweg, je kunt er alleen maar met de auto in(via slagboom/hokje van de beveiliging), en is omgeven door een hoog en groot hek. Deze plek wordt ook gebruikt voor de registratiewagens voor Televisie opname.

Zie: https://www.google.nl/maps/@52.312529,4.936313,3a,46.6y,-0.97h,82.65t/data=!3m4!1e1!3m2!1sQhT-s6ppOLzxnyxeHbNGOQ!2e0?hl=nl