Als je GTA 5 offline uitspeelt, krijg je online dan geld??

Mensen die ik ken zeiden dat als je de Storyline uitspeelde kreeg je in GTA 5 online miljarden euro's

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Nope. Alleen in offline krijg je dan geld maar ook geen miljarden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Story mode en online zijn twee verschillende spelmodus, het is daarom ook niet mogelijk om dingen uit de story mode (bijv. geld) mee te nemen naar de online spelmodus