Wie of wat zorgt ervoor dat Patricia Paay zo vaak in de media is ?

Ik bedoel vooral op internet; de roddelbladen lees ik bijna nooit. In sommige weken verschijnen er wel 4 of 5 berichtjes. Bij NL. nu b.v. Patricia zou zwanger willen zijn, Patricia heeft een puppy voor haar verjaardag gekregen, Patricia heeft zich met Pasen als bunny verkleed etc. Is het Patricia zelf niet dan is het haar dochter wel. Wie zit op dit soort nieuws te wachten ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, maar de mensen die het er in zetten die mogen van mij ...... <- vul zelf maar iets negatiefs in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dit zijn nou 'andere bewoordingen ' ! een symbolische +1

Het beste antwoord

Patricia en haar management werken kennelijk graag mee aan dit soort media-aandacht. Brengt Patricia weer even onder de aandacht en aandacht bepaald haar marktwaarde. Voor bepaalde media is het weer een stukje site of blad vulling. Een win-win situatie dus. Of er ook mensen daadwerkelijk op dit soort berichten zitten te wachten is vaak van ondergeschikt belang.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Zij belt zelf regelmatig journalisten op om te vertellen over haar leven om te laten zien dat het goed met der gaat naar haar breuk met Adam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doet/organiseert ze zelf. Ze moet wel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige 'artiesten' zijn zo mediageil dat ze zelf contact opnemen met het roddelcircuit om 'nieuwtjes' door te geven om maar in de belangstelling te blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er een tijd uitgeweest bent als artiest en je wilt weer in de belangstelling komen dan ga je desnoods in de Play-Boy staan en dan komt die aandacht vanzelf. Het was heel slim om daar mee te beginnen en voor de rest zorgt ze dat ze heel veel op t.v. komt, zowel negatief als positief, als ze maar over haar schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Patricia Paay is de schuldige en ik ben in ieder geval niet degene die daar op zit te wachten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als artiesten niet meewerken met de roddelbladen door het leveren van allerlei soorten (non)informatie over hun doen en laten verzinnen de roddelbladen zelf dingen die minder positief zijn.
Daarom is er een groot aantal BN-ers die vrijwillig meewerken aan publiciteit in de roddelbladen.

Patricia Paay is vaak in de belangstelling omdat ze in de jury zit van een programma als Hollands got talent. Verder heeft ze een langdurig huwelijk gehad wat vrij uniek is in de showbizzwereld, en is ze, vergeleken met leeftijdgenoten toch vrij uniek in haar doen en laten, wat dus aardig wat stof voor de roddelbladen oplevert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De roddelbladen moeten toch érgens mee gevuld worden,,, en de helft van de nederlandse mannen Patricia nog een lekker ding vinden, vullen ze daar de bladen maar mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze is toch zeker de knapste vrouw van nederland in de categorie 60+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
patricia heeft dit jaar een record verbroken daar sprak bijna iedereen de volgende dag over en dat wist ze dus mischien dat ze het zelf opzoekt en dan denkt mischien praat nederland er de volgende dag ook weer over en als dat niet gebeurt dan probeert ze het gewoon overnieuw zo denk ik erover
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij! Als iedereen zodra deze 'diva' op tv verschijnt, direct van kanaal wisselt en het betreffende programma boycot en geen bladen koopt waar dit publiciteits geile mens in staat, bereikt de media geen publiek. Zelfs uw vraag en mijn antwoord geven haar nu aandacht...