Kan ik mijn mobiele telefoon gebruiken om muziek te streamen naar mijn stereo?

Hallo,

Ik heb mijn oude gsm (Samsung Galaxy s2) aan mijn stereo gekoppeld via minijack. Op deze manier kan ik via spotify op mijn (nieuwe gsm) iphone 4s muziek afspelen via mijn stereo. Nu vroeg ik mij af of ik mijn Samsung ook kan gebruiken om muziek te streamen vanaf mijn imac of macbook. Wellicht via bluetooth of iets dergelijks.

Kan iemand mij hier wat meer over vertellen of is dit iets wat gewoon niet kan?

Alvast super bedankt.

Groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou een webradio kunnen hosten op je mac.
Dan kan je via je telefoon verbinden naar je mac en dan streamt hij de muziek van je mac naar je telefoon.
Met NiceCast kan dit.