Waar kan ik een goede voice over laten maken?

Ik wil voor een instructiefilmpje een voice over laten maken. Maar ik kan eigenlijk nergens echt goede duidelijke informatie vinden. Dus wie weet waar i er een kan laten maken en hoe duur dat ongeveer gaat worden? Ik heb ongeveer 1 minuut nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt op internet zoeken op 'stemmenbureaus' en 'voice over'. Bij het bureau uit de eerste en tweede bronsite zou je voor een minuut euro 250.- kwijt zijn. De derde bron doet het voor eur 125.-. Allemaal exclusief 21% btw.

Maar er zijn er veel, veel meer.
9 jaar geleden
Aanvulling voice-over tarieven 2018: Je zou ook kunnen kijken bij de onderstaande bron.

Door te werken met voice-overs met eigen studio levert deze partij voice-overs vanaf €189. Verder staan alle prijzen bij iedere stem overzichtelijk vermeldt.