Hoe heet het liedje over voetbal met in de clip een Afrikaanse vrouw en een tekenfiguurtje dat Zaku heet?

Ik zoek dit liedje. Het had te maken met voetbal, volgens mij iets van de world cup of het wk ofzo. Het was een engels liedje, ik schat tussen de 7 en 4 jaar geleden. In de clip zie je een Afrikaanse vrouw die zegt: "And they called him.. Zaku!" (Volgens mij)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een clip die een beetje op die beschrijving lijkt heet " Ke nako" .Ik kan echter zelf de video niet bekijken ;-) (Iets met rechten). Krijg alleen het intro op mijn scherm

https://www.youtube.com/watch?v=RbkeJ7TY2k0