in welke show van guido weijers begint met `ga ik dingen doe die verstandig zijn, of ga ik dingen doen die mij leuk lijken?

de show begint met een soort sms gesprek, ziet telefoon die overgaat met een berichtje, en later zegt i `ga ik dingen doen die mij leuk lijken of dingen doen die verstandig zijn? hoe heet die show?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dankjewel,
nu nog de show vinden met `vandaag ga ik zeggen wat ik denk` (nieuwe vraag)