Is moeder ik wil bij de reveu altijd met de vast cast?

We gaan naar moeder ik wil bij de reveu maar ben benieuwd of we echt simone john en de clan krijgen of dat er gewisseld word gezien de speeldagen. En ik zelf ben niet zon musical fan maar mag met mijn schoonmoeder mee die nog een kaartje over had. Opzich leuk om er is geweest te zijn maar ben 24 en houd dus niet erg van musicals. Dk je dat ik me ga vervelen of dat het zelfs voor mij leuk is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn altijd dagen dat een ander de rol overneemt. Dat kan toch niet anders? Niemand kan toch maanden achtereen werken zonder vrije dagen?
Die vervangers zijn ook heus goed hoor anders zouden ze geen vervanger zijn. Maar smaken verschillen en als jij wilt dat bepaalde personen op de dag dat jij wilt gaan kijken "dienst" hebben kijk dan even op de site van de musical.

En of jij het leuk gaat vinden? Met zo'n negatieve instelling vast niet! Dus ga er positief naartoe, wie weet vind je het dan misschien ineens heel erg leuk!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie geen speellijst op hun site staan. Bel anders even:030 – 7990 799
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga er gewoon heen omdat het gezellig is om een avondje uit te gaan, zonder je druk te maken of je de voorstelling leuk zal vinden of kan volgen. Laat je gewoon verrassen.
Alvast een prettige avond gewenst.