Welke "The Office" vind jij leuker?

Je kent de comedie serie vast wel, The Office. Er zijn echter 2 varianten. De originele, The Office UK, en de opvolger (of na-aper, wat jij wil) The Office US. Beide bestaan in principe uit precies dezelfde afleveringen, maar ik vind de US versie dus echt velen malen grappiger. Wat vind jij ervan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

De US versie, simpelweg omdat ik die als 1e keek en daarna de UK versie nep vond (ookal wist ik dat die de 1e was).

Als je de karakters enz al kent en daaraan gewend bent is het niet fijn om te schakelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

US :)

Kelly: Are you all right? This must be so awful for you.
Pam: What do you mean?
Kelly: Well, this was supposed to be your wedding.
Pam: Oh, um, no, that's, um, it's actually fine.
Kelly: There's no way it's fine, I'm sorry. If I was you, I would just like freak out, and get really drunk, and then tell someone I was pregnant.
Pam: Okay, that's a lot of good ideas. Thanks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zonder enig voorbehoud de Engelse versie.

Ik ben niet zo van dat "lach of ik schiet" gebeuren waar tal van Amerikaanse "comedies" in grossieren.

Bovendien vind ik dat er met afstand vele malen beter geacteerd wordt in de UK versie en de verhaallijn oneindig veel grappiger is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
US versie, zonder twijfel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De UK-versie. De US-versie in het begin was prima, maar ze gaan nu te lang door naar mijn mening.

Overigens zijn er nog veel meer landen-specifieke versies, zoals de Franse (http://en.wikipedia.org/wiki/Le_Bureau), Canadese (http://en.wikipedia.org/wiki/La_Job), Chileense (http://www.chortle.co.uk/news/2008/01/14/6259/the_office_goes_to_chile) en er was sprake van een Russische versie (http://www.upi.com/Entertainment_News/2008/07/25/Russian-version-of-The-Office-planned/UPI-45721217001745/)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lig vaak helemaal dubbel door de US versie. Al die acteurs zijn gewoon geweldig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan toch haast niet waar zijn! The office UK is echt vele malen beter. Niet alleen de cast die gewoon geweldig is, maar ook de grappen zijn bij the UK echt zo veel beter dan bij US.

Persoonlijk heb ik alle afleveringen van the UK gezien (heb ze ook op DVD) maar heb een paar keer geprobeerd the US te kijken maar dit is zo slecht nageaapt van de engelse dat het absoluut niet grappig is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Qris;

Absoluut het Britse origineel. Ik vind de US-versie dan ook maar een slap aftreksel. Kan me nog goed herinneren dat ik de eerste aflevering zag; was al een paar minuten bezig toen ik erin kwam en ik meende echt naar een of andere realitydocumentaire te kijken. Ik schaamde me bijna dat ik moest lachen tot het doordrong dat dit comedy was. En wát voor comedy!