Hoe moet je solo buigen bij een musical?

Ik moet zaterdag solo buigen aan het eind van de voorstelling maar ik heb geen idee hoe als ik het nu doe ziet het er heel houterig uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je doet een stapje naar voren en buigt je hoofd even 45 graden omlaag en rustig weer terug. Als het applaus heel groot is buig je je hoofd nogmaals. Een grote glimlach erbij maakt duidelijk dat je het waardeert.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stapje met één been, dat geeft meer 'flair' aan de buiging :)