Bestaat er ook een game zoals Phase voor android?

Phase is een spel waarbij je naar je eigen muziek kan luisteren en ondertussen moet proberen om op de juiste knoppen op het juiste moment te drukken.
zie volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=g9ehDtYQG3o
Maar bestaat zo'n spel, (misschien onder een andere naam) ook voor android? Het mag dus geen klikwielgame zijn zoals Phase

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgensmij heb je guitar hero world tour of guitar hero 5 en als je dat niet leuk vind heb je ook nog een spel genaamd osu droid of tap sonic. Zoek maar is op.