Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Normaal zie je als je een youtube-filmpje ziet suggesties aan de rechter kant, maar dat is nu weg.. Hoe komt dat??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het is altijd moeilijk te bepalen als je niet weet welke browser je gebruikt en of dat de oorzaak zou kunnen zijn.
ik zie rechts nu ook een groot leeg vlak(in google chrome ) maar kan me niet herinneren hoe het er hoort uit te zien
maar het kan zijn dat google weer een of ander verandering door voert ?
daar valt weinig aan te doen het komt vast weer terug met een of andere "verbetering"
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind trouwens toch dat er veel te veel en veel te snel verranderingen doorgevoerd worden, met google,o.a.
Suggesties komen onder meer van het kanaal waar je het filmpje bekijkt en aan de hand van tags, dus soortgelijke video's of waar de tags ook voorkomen.
Indien er maar 1 video staat en er ook geen tags zijn ingevuld door de uploader kan het zijn dat er geen suggesties worden weergegeven.
We maken dat echter maar zelden mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding