Zijn er nog cassettebandjes te koop? En kan ik nog muziek overzetten van pc naar cassettebandje?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ingang tapedeck aansluiten op de audio-uitgang van de PC. En ook welkom in 2014, waar je voor de prijs van 20 cassettebandjes makkelijk een MP3-speler kan kopen met de opslagcapaciteit van 100 cassettebandjes of meer. http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler/alle?view=list&new=N&page=2&sort=price&order=asc&q=&rq=&ps=12&pcode=mp3-portable&qcode=mp3-speler&min_default=13&max_default=478&min=13&max=478#new=N&page=1&sort=price&order=asc&q=&rq=&ps=12&pcode=mp3-portable&qcode=mp3-speler&f70488%5B%5D=113982&f70488%5B%5D=113984&min_default=13&max_default=478&min=13&max=478&view=list
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan cassette-spelers met USB aansluiting.

Antwoorden (2)

Ja hoor, niet meer op elke hoek van de straat, maar in ieder geval bij conrad.
Het overzetten zal ook moeten gaan. al moet je natuurlijk wel over de juiste apparatuur beschikken. Al vraag ik me af waarom je uberhoubt over zou willen stappen op cassettebandjes.
10 jaar geleden
Jazeker wel. Bij www.euroshop1.nl