Hoe kan je achtergrond krijgen bij Sony vegas?

Ik heb een achtergrond (video) en daarop moeten andere videos worden afgespeeld zonder dat deze achtergrond wazig wordt. Als ik de achtergrond plaats, dan verdwijnen alle andere videos ook. Kan iemand me helpen aub?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In Sony Vegas heb je verschillende timelines, zet in de eerste bijvoorbeeld je achtergrond, in de tweede je eerste video, derde je tweede video enzovoorts. Na dit gedaan te hebben kan je via de crop tool (weet niet wat de exacte naam is) de grootte en de positie van deze video's op de achtergrond instellen.