Wat houd een backstage ticket in?

De laatste tijd hoor ik steeds meer over backstage ticket. Maar wat houd die ticket nou precies in? En wat zijn ong. de kosten van zo'n ticket?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Een kaartje waarmee je ook achter de schermen mag komen, dus buiten het publieksgedeelte. Bij de sterren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Meestal gaat het om een back-stage pass. Dus een pas waarmee je back-stage kunt komen. Dat hebben de medewerkers (=crew) namelijk, die daar moeten zijn voor hun werk.
Maar soms heb je inderdaad ook een paar tickets die ook toegang tot back-stage geven.

(back-stage = achter het podium)
10 jaar geleden
Ligt aan wat voor concert, band, artiest, zaal etc. het is, Meestal (bij kleinere events) mag je zodanig chillen met de artiesten want dat is wat een backstage pas eigenlijk is. Je mag na afloop (of van tevoren) zien hoe het allemaal gebeurt, maar het is geen meet & greet dus als je de band of artiest wilt ontmoeten moet je ze zelf zien te vinden.