Wie heeft tips voor de gouden combinatie? Ik en mijn partner worden volgend jaar 50 jaar en willen dat niet zomaar voorbij laten gaan..maar wij

organiseren ook dat jaar de jaarlijkse familiedag..Nu willen we daar eigenlijk een combinatie van maken... dus geen big party maar een combinatie van familiedag en iets feestelijks..het budget ligt rond de 1500-2000 euro alles inbegrepen en we zijn met ongeveer 20-25 personen
in de leeftijd van 5 tot 75 jaar...

Toegevoegd na 27 minuten:
Sorry, nog even voor de duidelijkheid: de familiedag is altijd een gezamenlijke activiteit...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Wij hebben een keer een familiedag gehad waarbij we bij een restaurant gingen zitten, met een groot gebied erbij waar de kinderen konden spelen(jongste deelnemer was 1 1/2, de oudste 74) en de ouderen konden koffie drinken en kletsen. Daarna nog een speurtocht gedaan over de hei(ook met een een wandeling) met vragen over de familie, dat was een groot succes.

Wat je eventueel ook kan doen is met z'n alle ergens heen, bijvoorbeeld de Dierentuin of de Efteling. Kan iedereen zijn eigen gang gaan, s'ochtends met z'n alle koffie en gebak en dan het park in. Dan kan je ook nog s'middags lunchen en/of s'avonds dineren. Eventueel kan je bij de Efteling het combineren met een bezoek aan het Theater.

Last: een boottocht door Amsterdam: Huur een boot af en dan ga je varen. Eventueel met eten op de boot, maar wat ook erg leuk is, is om je langs 3/4 restaurants te laten varen, en dan in elk restaurant 1 gang te eten. Alleen is dit misschien minder leuk met kleine kinderen, die kunnen zich gaan ververvelen. Mijn advies is vanaf 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mijn man en ik hebben dat ook samen gevierd en dat is heel leuk geworden.
We hebben alle gewone meubels naar boven en in de garage verplaatst en de kamer ingericht met statafels hapjes en drankjes barretjes.
Ook de tuin hebben we er bij betrokken, versierd en zit en eetplekjes gemaakt.
Het is grandioos verlopen en ik zou het zo weer doen.
Als er kleine kinderen bij zijn zou je ook nog een spel en speelplek voor de kinderen of een gehuurde clown bij kunnen doen.
Heel veel voorpret en een fijne dag gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik 50 werd hebben mijn kinderen georganiseerd dat iedereen smorgens om 11 uur in BurgersZoo was in het prachtige BurgersBush
Na de gigantische verrassing: het was een surpriseparty, (ik ging er nietsvermoedend naar toe om een dagje uit te zijn) met z'n allen koffie met gebak. Daarna om 14.00 uur verzamelen voor de lunch. Daarna iedereen vrij om te doen wat hij wil,daarna om 18.30 verzamelen in een supergezellig wokrestaurant waar we met z'n allen een grandioze avond hebben gehad. Wie wilde kon op eigen kosten overnachten in een hotel of anders bij een familielid. De volgende morgen was er een geweldig ontbijt in mijn huis, ook georganiseerd door de kids.
Als ik de foto's zie kan ik nog huilen van geluk, zo geweldig was het allemaal.
De kosten waren hoorde ik achteraf 70,00 euro per persoon, we waren met 25 personen van 4 tot en met 75 jaar.
Veel succes Congoleo met de organisatie en een hele fijne dag toegewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het in de zomer, huur dan een grote tent voor de eventuele regen, huur leuke speelattributen voor de kids, leg een dansvloer voor degene die willen dansen, regel een koud buffet en een tap. En een dj die jullie favo muziek draait.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vorig jaar een familiedag georganiseerd bij een restaurant in het bos. Tegen de middag ontvangst met koffie en gebak, daarna veel geklets en gezelligheid, een leuke speeltuin voor de kleintjes en de iets avontuurlijker aangelegden konden het bos in om daar buitensport-activiteiten te doen (een high-rope parcour, abseilen, boogschieten). Minder avontuurlijken konden een wandelingetje maken. Daarna een lekker koud en warm buffetje. Liefhebbers konden daarna op eigen kosten doorborrelen in het café. Het was erg geslaagd en de prijzen waren schappelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij woont vlak bij mij want de Ouwe Brandtoren is bij ons zowat om het hoekje....
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, voor mij was het wel een stukje rijden hoor! Maar leuk was het wel!
Misschien vind je het wel een leuk idee om thuis oud-hollandse spelen te organiseren, gevolgd door een volledig verzorgde heerlijke party catering !