Zijn best beschikbare plaatsen: ZIT of STAAN plaatsen bij het reserveren via ticketmaster of livenation?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt geheel aan het soort evenement. Bij wat populaire artiesten waar meest jongere mensen heen gaan zoals bv Anouk of nick en simon etc. Ga je naar wat oubolliger iets, voor ouder publiek zijn er geen staanplaatsen. Best beschikbaar heeft dus niets met sta of zit kaarten te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beetje vaag sorry. Als t populair is zijn er wel staanplaatsen maar dat heeft niks met best beschikbaar te maken
De beste plaatsen zijn natuurlijk de zitplaatsen, deze zijn genummerd en je hebt een veel beter uitzicht op het podium. Ze zijn wel duurder dan de staanplaatsen, waar je dan, als je pech hebt, gans achteraan het plein moet staan achter allemaal grote mensen...De gouden regel is.: Hoe duurder hoe beter !