Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mysterieuze nevel?

Ik moet binnenkort een waarzegger spelen op een markt, en ik wil graag een karretje mee, met daarop iets, een potje ofzo, die continu een beetje nevelt. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een heksenketel in mijn huis staan, daar heb ik een vernevelaar in. Klein apparaatje wat je in het water stopt en aansluit op het stopcontact. Deze zijn ook wel te koop bij de Intratuin of soortgelijke winkels. Maar even googlen op internet zal zeker genoeg resultaat opleveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je hebt van die vernevelaars, zo'n bakje waar je water in doet en in het stopcontact steekt. Misschien heeft iemand het in je omgeving. Marktplaats stikt ervan, je kunt ze heel goedkoop kopen. Of bij kringloopwinkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met droogijs in water.
FILMPJE!
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/droogijs-kopen.20136
Enn potje wierook rookt een beetje... Is dit iets?
Ruikt ook meteen mysterieus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Droogijs vernevelen met hete olie dan krijg je een prachtige nevel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met droogijs wordt stikstof bedoelt.
Doe een vuurvast glas met hele koude stikstof in een iets groter glas met een leuk kleurtje water erin (ranja) en je krijgt een 'spooky' effect, lijkt net op een toverdrankje :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding