waar koop je helium?

waar kan je goedkoop helium

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Poet
10 jaar geleden
http://www.hiephiepballon.nl/products/Helium-kopen.html
Volgens hun zelf de goedkoopste van NL
Poet
10 jaar geleden
Als je op de middelbare school zit, vraag dan een scheikundeleraar of natuurkundeleraar. Die kunnen waarschijnlijk met korting inkopen

Antwoorden (3)

Helium is niet goedkoop,maar je kunt het kopen bij de handelaren in technische gassen, Bijvoorbeeld Hoekloos ,Lindegas ,en alle andere .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij heliumkopen.nl, ballonplazza en nog veel meer aanbieders. Zoek maar eens op te koop helium.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt helium gewoon kopen in feestwinkels en bij vele speelgoedzaken zoals o.a. intertoys hebben ze het ook.