Sinds enkele dagen doet het geluid van spotify het niet meer. Het geluid staat niet op ''gedempt. Wie weet wat er aan de hand is?

Toegevoegd na 5 uur:
De speakers werken goed, alle andere programma's hebben geluid. Ik heb ook gecontroleerd bij het microfoon-icoon, onder ''mixer'', of het geluid van spotify niet op ''gedempt'' staat. Is in orde. Er staat verder ook niet aangegeven dat ik een tijdslimiet heb overschreden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er kunnen verschillende dingen zijn:
1. Jouw speaker(s) is/zijn kapot.
2. Jouw geluid van de speakers staat uit (dus niet die van Sportify)

Er zijn waarschijnlijk nog meer opties (zoals dat het stekkertje van jouw speaker niet goed in de pc is aangesloten, maar dan moet ik meer informatie hebben zoals; werkt het geluid van bijv. Youtube wel?)