In welke winkels ( en dan bedoel ik niet via internet), kan ik lege dvd hoesjes kopen voor series van 4 tot 5 dvd's?

Ik heb een serie DVd-tjes gekregen, die ik wil bewaren in zo'n DVD-box voor 4 of 5 DVD's.
Op internet kun je die wel kopen, maar dan meteen per 5 stuks ofzo. Ik heb er maar eentje nodig.
Is er een winkelketen die dit los verkoopt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Joh, doe jezelf een plezier en ga toch naar de Action!
Die zit overal in Nederland en da's voor dat soort dingen de goeiste winkel allertijden, en beláchelijk goedkoop! Winkel daar vaker, ook voor kekke verjaarkado's, alle schoonmaakmiddelen en zinloze prullaria.
Dat scheelt je op zeker een meier in de maand extra voor
je wodka-onderzoek.

--> DVD-hoesjes, blanco, zowel helder als gekleurd(!) per 24 voor € 1,83 (één euri drieëntachtig hahaha)

(en NEE, ik werk er niet of zo...)

Toegevoegd na 2 minuten:
--> DVD opbergbox, 3 soorten, tussen 2,89 en € 3,99
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mediamarkt o.a
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.dvdboxshop.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze hebben ze tot en met 12 zelfs.
En de service is er ook nog eens goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.tctrading.nl/nederland/index.php?main_page=index&cPath=42_43

voor 1 euro ben je klaar, alleen zit de winkel in Echt, weet niet of dat in de buurt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die limburgers kom je ook overal tegen zelfs op GV haha jullie zitten 20min by me vandaan LOL
ik koop ze vaak op de bazaar