Hoe houd ik het beste een flashmob ?

Ik wil heel graag een flashmob organiseren , maar zie ook minpunten in want een flashmob is zomaar uit het niets. ik wil het graag in het winkelcentrum houden , maar wat als de beveiliging wordt ingeschakeld ?
kortom ; hoe houd ik het beste een flashmob ?

Weet jij het antwoord?

/2500

1. Vraag aan de eigenaar van het winkelcentrum of je een flashmob mag houden. Spreek af wanneer en op welke plek het evenement zal plaatsvinden. 2. Roep je vrienden op en vraag of zij ook weer hun vrienden willen vragen om te komen. 3. Zorg voor 1 of 2 werk en oefendagen waarop je met iedereen afspreekt om te oefenen, dit kan bijvoorbeeld zijn in het park. Zorg ervoor dat iedereen lunch meeneemt en neem zelf verschillende muziekstijlen mee. Bedenk al van te voren een dansje zodat je dat niet helemaal dan hoeft te regelen. 4. Na het oefenen weten ''je dansers'' natuurlijk wel de tijd en plaats. Wanneer het zover is zorg dat iedereen onopvallend rondloopt en een beetje winkeltjes bekijkt. 5. Begin met de muziek aanzetten en begin te dansen. Tip: Zorg wel dat niet ineens 10 mensen meedoen, ik vind dat nooit zo mooi. SUCCES!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100