wie heeft de "rock" versie van Waiting for the night gemaakt

In de film verliefd op Ibiza is tegen de climax (alle verhaallijnen komen bij elkaar) een versie van armin van buuren's waiting for the night te horen. Wie heeft deze versie gemaakt en is deze ook te koop/downloaden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Martin van der Starre blijkt deze versie te hebben ingezongen... Kan het alleen nog niet vinden via youtube of een downloadsite. Succes!

Antwoorden (1)

Armin van Buuren & Fiora - Waiting For The Night (Radio Edit)