Er passen 2 x A5 op een A4. Je gebruikt bij een boek beide zijden.
4 x 20 =80..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus, altijd 4 keer het aantal bladzijden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het papier formaat a5 past 2 x in a4. Hartstikke waar, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En boek met a5 papier wordt al snel wat kleiner inderdaad zoals ik gezegd, door het inbinden. Als je 1 a4 gebruikt om het boek te maken lijkt het mij minder plaats in beslag te nemen.

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er vanaf hoe groot de letter is die wordt gebruikt en de hoeveelheid ruimte tussen de regels. In zijn algemeenheid kun je zeggen dat een boek tegenwoordig per bladzijde ongeveer 250 tot 300 worden heeft. Tel jouw woorden en je kunt het uitrekenen.