Welke uitgaansgelegenheden zijn er in, of in de omgeving van, Rijnmond en Drechtsteden of Breda?

Ik hou van muziek, van rock en metal, maar ook van electronische, voornamelijk DnB en dubstep, echter ken ik niet veel gelegenheden hier in de buurt..

Rotterdam
- Watt = falliet

Dordrecht
- Biblot

Breda
- ?

Het hoeft niet in deze steden te zijn, als het maar niet te ver van huis is ;)
(Wijzelf wonen in Zwijndrecht)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

de Baroeg in Rotterdam ,is waar je terecht kunt voor de rock en de metal, deze is gevestigd aan de Spinozaweg 300 in Rotterdam Lombardijen...veel succes....!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! ;)
Weet je er nog meer in de omgeving?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voel je vrij me te PM'en als je op nog meer komt ;)