Hoe heet het liedje dat gezongen wordt door een vrouw met taxidriver in de tekst?

Ik hoor hem heel vaak in de albert heijn. Het is best een vrolijk nummer. En wat ik ervan versta is et iets van: taxi driver you re blablabla en behind your waaaaay hey hey. Ik kan het zelf niet vinden via google

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ha, nu ontdek ik dat het niet taxidriver is maar "Backseat driver"! Een liedje van Sabrina Starke.

Toegevoegd na 3 minuten:
"You're a back seat driver, top of the lane
Leaving you where I found you,
I left you wonder why
you're a back seat driver, top of the lane?
Leaving you where I found you
Behind your way, hey, hey
Behind your way, hey, hey"
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ooooh stom van mij!!! maar super bedankt :D:D