Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is ticketservice een betrouwbare site om tickets te kopen?

Ik wil graag kaartjes van iemand overkopen voor het one direction concert van 3 mei. Nou heb ik kaartjes op marktplaats gevonden van iemand die ze niet meer hoeft omdat diegene zelf opeens besloten heeft om op vakantie te gaan. Toen heb ik een mail gestuurd en ik wil ze wel graag kopen maar weet niet of ze echt zijn. Dus heb ik gevraagd om een foto en daar staat op de ticket dat het van ticketservice komt en in het klein staat ook ergens livenation.nl .

Zijn dit dan echte tickets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het risico is heel groot om kaarten te kopen via Marktplaats.nl voor dit concert.
Het concert is namelijk uitverkocht en de tickets zijn zeer hot en daarom zeer fraude gevoelig. Alleen de tickets via livenation of ticketmaster zijn officieel en een garantie dat je wordt toegelaten tot het concert. Je kan het risico nemen en deze kaarten te kopen maar zeur dan niet achteraf als je niet binnenkomt en teveel hebt betaald. Het is een gok!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ticketservice en livenation zijn betrouwbaar. Toch zou ik als ik jou was deze tickets niet op laten sturen maar persoonlijk afhalen. Weet je in ieder geval dat je ze echt krijgt n kan je ze ook nog zelf controleren voor je betaald. Gewilde kaartjes als deze laten opsturen is erg risicovol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding