Dat kan niet helaas. Je hebt maar een aantal beltonen waaruit je kan kiezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer genoeg kan dit niet direct via de iPhone. Wel kun je naar de iTunes store gaan en zoeken naar beltonen. Wanneer je die aanschaft verschijnt het direct in de beltonen 'map'. Wat je ook kunt doen is via je pc een eigen beltoon maken en dan via iTunes synchroniseren. Maar dit is wat omslachtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan in Itunes beltonen maken in je bibliotheek , rechtermuisknop en dan info tonen. Dan kan je stukje muziek selecteren en deze op je iphone toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ringtones maken via het programma:

Xilisoft iphone ringtone creator. Google hierna. Je zult de volledige betaalde versie ergens vandaan trekken als je goed zoekt.

Dit programma kan het voor je overzetten zonder problemen