Wat zijn echt goede tekencursussen; van beginner tot pro?

Ik heb nog nooit echt getekend en wil hier graag les in krijgen. Nu kun je op loi en dergelijke wel lessen gaan volgen, maar online is voor mij geen optie.

Is er in de buurt van zoetermeer een goede tekencursus of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar de boekenwinkel en koop een beginners boek. Zo heb ik het ook gedaan. Je kan ook ik Google intypen. How to draw a rose bvb dan krijg je het in stappen helemaal uitgelegd. Als ik het kan....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan ik helaas ook niet, maar omdat je het enige antwoord hebt toch +10