Computer ziet muziek niet meer wat nu?

Ik heb muziek op een stickje staan en dat gaat al heel lang goed ,
Maar nu is er wat veranderd, de computer ziet het bij veel muziek niet meer , En als de muziek of de map wil verwijderen gaat dat ook niet
Ra Ra hoe is dat mogelijk?
Zie bijlage
Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de een of andere manier zijn je files losgekoppeld van het programma dat je gebruikt om muziek af te spelen
omdat je, of een ander programma hebt geinstalleerd
of er een programma hebt afgegooid
Een herinstallatie van dat muziek programma of update daarvan los het vaak wel op
wat je ook kan proberen is standaard programma inschakelen ?
zie config scherm standaard programma
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik op rechtermuisknop en selecteer een afspeel apparaat !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet naar je mapje muziek gaan. Klik rechtermuisknop en kijk of hij toevallig is beveiligd