ik moest een boek voor de zomer inlever het was kwijt ik heb het nu gevonden krijg ik mijn geld nog terug

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan neem ik aan dat je het over een bibliotheekboek hebt. Als de rekening inmiddels betaald is, dan is dat boek afgeschreven en misschien zelfs vervangen. Dus nee, je kunt geen geld terugkrijgen. Maar het boek mag je in je eigen boekenkast houden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Als het om een schoolboek gaat, geldt hetzelfde verhaal.
Nou als het boek uit de bibliotheek komt, heb je nog een kleine kans dat je nog wat terugkrijgt. De boete blijft echter wel staan (te laat inleveren). Als de Bieb inmiddels al een ander exemplaar heeft gekocht, zullen ze het waarschijnlijk niet meer terugnemen (is nu ook al bijna 3 maanden geleden) en dus krijg je waarschijnlijk ook niet je geld terug!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik had precies hetzelfde probleem en toen werd mij ook verteld dat ik mijn €30 niet meer terug zou krijgen. Misschien dat jou bibliotheek voor jouw wel een uitzondering wilt maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoogst waarschijnlijk niet dit bedrag geld tenslotte voor te laat inleveren en mischien heeft de bibliotheek al wel een nieuw boek gekocht. je kan het altijd proberen , ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt maar ik ben bang van niet