ik heb black ops 2 gekocht (via pre order) en dit weekend zou dubbel xp zijn maar dat heb ik nog niet weet iemand hoe ik dubbel xp krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is moet er een folder bij zitten met èèn code er op. Hier mee kun je je dubbel xp verkrijgen

Antwoorden (1)

ja klopt ook, als je aan het eind van het potje kijkt zie je de dubbele xp erbij, maar je ziet het niet zo makkelijk als bij bo1.