Wie schrijven de erotische advertenties in de Sp!ts en Metro?

De dames die zich daar etaleren zijn niet echt in vreemde mannen geïnteresseerd, zoveel wordt duidelijk uit het feit dat echt contact niet mogelijk is (nee, niet geprobeerd, staat er gewoon onder). Die advertenties moeten door iemand geschreven worden - wie doet dat?

Is het een apart bedrijf dat daar geld aan verdient, is het iemand op de redactie zelf - of verzinnen de redacteurs/vormgevers in hun lunchpauze een paar leuke namen en tekstjes?

Bedankt!
Amfi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het zijn de bedrijven achter de vrouwen, (en soms vrouwen zelf) die een erotische advertentie indienen.
Deze passeert de redactie van de krant en zal op een "gepaste" plek in de krant geplaatst worden.

Belangrijker voor een krant is dat een advertentie geld oplevert. En dat of dat nou een erotische advertentie is of dat het om een paar schoenen gaan dat maakt de redactie niet uit. Die bekommeren zich alleen om de indeling van de krant, en die beoordelen de artikelen van de journalisten.