Bij ons is een kermis en ik wou vragen als je in de Breakdance gaat of je de G-Kracht voelt. Dat is een gevoel in je buik als een achtbaan hard gaat.?

x]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Het kan wel, als je tijdens het heen en weer gaat de druk met je lichaam naar boven legt.
Daardoor maak je een soort koprol en kan je dat wel voelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
G krachten voel je altijd als je beweging van richting verandert. Bij versnellen en afremmen en bij bochten merk je dat je lichaam de veranderde richting voelt. Denk maar even aan de formule 1 rijders, wanneer die versnellen, vertragen of een bocht maken dan voelen zij de g krachten. Soms staan er onder in beeld metertjes die de snelheid enzo aangeven, daar staat ook een G meter bij.
Dus zul jij in de breakdance de g kracht ook voelen.