Hoe eng is The dungeon in amsterdam?

ik wil een tijdje heel graag naar the dungeon in amsterdam maar ik heb niemand die durft :(

me vriendin is ooit een keer meegegaan naar walibi halloween nacht..
was ook gelijk de laatste keer voor haar lol
oh wat heb ik gelachen!

maare nu dus over the dungeon...
hoe eng is het
en hoe kan ik haar overtuigen haar toch mee te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Ik vond het wel meevallen en mijn kinderen van 10 en 12 vonden het geweldig. Het is grappig en spannend. Er gebeuren oik nergens rare of nare dingen met je. En halloween bij Walibi is duizend keer enger. Maar als je zo graag wilt kun je toch ook een keer met een ander gaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Of ga alleen als jullie in Amsterdam zijn. Zij vermaakt zich heus wel even dat uurtje :-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan dat eigenlijk best doen ja.. maar ja aan de ene kant het is natuurlijk veel gezelliger om samen te gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja tuurlijk is het veel leuker met zijn.tweeën maar als je je vriendin er nu echt géén plezier mee doet laat je haar toch lekker even op een terrasje zitten. Of naar Madame Tussaud gaan, zit er vlakbij :-).
Het is niet zo eng als je niet wordt uitgekozen om dingen te doen. Als je viendin niet wordt uithekozen is er dus niets aan de hand.
Even voor wat ik bedoel met uitkiezen: ik ging daar heen toen ik een jaar of 11 was ( al zie ik er veel ouder uit) en we kwamen met onze groep aan op een voc schip (een van de ruimtes in de dungeon). Er lag zo'n pop op tafel van een mens en uitgerekend ik moest een staak door zijn neus doen om hem officieel dood te verklaren. Dus toen ik dat wilde doen, schoot die pop omhoog en ik schrok me echt helemaal het ongans. De anderen konden gewoon zien dat hij aan de andere kant van de tafel zijn hand onder de pop had geschoven en die pop omhoog duwde...
Dus als je wat moet doen is het best eng. Al was ik toen een stuk jonger dan nu, nu zal ik het niet meer zo eng vinden maar je vriendin misschien wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal haar alleen maar meenemen zodat ik buikpijn kan krijgen van het lachen :')