Van Amsterdam naar Zuid-Limburg, welk strand is het dichtsbijzijnde?

Op de terugweg zouden wij naar het strand willen, welk ligt op de weg? We zijn met de trein.

Dichtsbijzijnde station is Amsterdam Rai.

Toegevoegd na 1 uur:
Beetje om rijden kan natuurlijk,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal wel strand bdoelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welk stand = strand ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja strand!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de weg naar Zuid- Limburg, kom je geen stranden ( zee) tegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@eddijst, je was me net voor ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies eddijst maar dat weet toch iedereen????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar niemand zegt het!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja als je dat als antwoord geeft is zo je antwoord foetsie ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
amen !

Het beste antwoord

Strand Harderwijk!!
Strand Huizen
Strand Muiderberg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het dichtstbij Amsterdam is Zandvoort, voorbij Haarlem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het strand hoeft natuurlijk niet aan zee te liggen. Vlak bij Amsterdam Rai is een mooi stadsstrand, Strand Zuid.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen strand dat is zand aan een watertje.
Strand: strook zand langs de kust: zandstrand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je The Beach in Aalsmeer ook wel strand noemen, sta je in elk geval droog als het regent ;-) http://www.beach.nl/sport-fun/beach-volleybal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in rotterdam hebben / hadden wij een stadsstrand aan de maas!
bamibal
11 jaar geleden
@Pelle: Een strand is een strook land met weinig of geen vegetatie langs het water. (wikipedia)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn definitie kwam uit de van Dale....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik stem van dale: strand = zand langs de kust !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens citeer je wel heel kort uit je wiki, want er staat in de korte uitleg al het woord KUST bij en in de lange versie: Een strand is een strook land met weinig of geen vegetatie langs het water (een zee, oceaan of een meer). Een strand loopt zeewaarts naar beneden en gaat over in de zeebodem.