Hoe zet ik mijn apps over naar mijn ipod touch??

Ik heb dus allerlei apps op itunes gedownload, maar ik wil ze dus naar mijn ipod touch (4) zetten, hoe doe ik dit precies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je plugt je iPod in, start iTunes op (op je computer). Je iPod verschijnt in het scherm. Vervolgens ga je in iTunes (op computer) naar de plek waar je gedownloade apps staan. Je klikt de app aan die je op je iPod wil zetten, en sleept hem naar je iPod toe, die links in het beeld staat. Dan wordt de app op je iPod gezet.

Overigens kan je ook vanaf de app store op je iPod Apps downloaden, dit gaat (naar mijn mening) een stuk simpeler, omdat je dan geen computer nodig hebt.