hoe heet turbo verkleden?

Ik heb ooit een programma gezien, waar een echtpaar danst. Maar op een rap tempo klede de dame zichzelf om, door dat ze door een ring stapte die de man vast had.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De officiële benaming hiervoor is Quick Change.
http://en.wikipedia.org/wiki/Quick-change

Het doel is van goochelaars om binnen een paar seconden snel te veranderen van kostuum in het bijzijn van publiek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iemand die zoiets doet heet: Quick Change Artist.
Wat ze doen heet: Quick Clothes's Change

Trouwens bij sommige paren veranderen niet alleen de kleding maar ook de haarkleuren van de vrouw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn David en Dania. In het Engels heet de act "Quick cloth change magic".
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
cool!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gut helemaal leuk toen ze aan het eind ruzie kregen ;-)