Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er ergens een lijst met boeken waarop je kan zien, als ik die leuk vind, vind ik dit boek ook geweldig?

Op vakantie lees ik erg veel, maar ik weet geen boeken die mij leuk lijken. Als er z'n lijst bestaat ben ik vooral opzoek naar boeken als de hongerspelen, de grijzejager, rode sneeuw in December....

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Als je een boek hebt gelezen dat jou zeer goed beviel, kun je eens naar Amazon of BOL.com gaan en dat boek opzoeken.

Bij de detailinformatie over dat boek vind je dan andere boeken die in dezelfde stijl zijn geschreven.

Bij de ene site staat het er op die manier bij, bij een andere site vind je die vergelijkbare boeken onder kopjes als "Mensen die dit artikel bekeken, bekeken ook ...".
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet zo bij bol.com. Wel kun je helemaal naar onder bij een boek scrollen en zoeken op één of meer kenmerken. Bij Hongerspelen is dat Meer boeken met dezelfde kenmerken Selecteer één of meer kenmerken:
Thrillers & Fantasy > Thrillers & Fantasy overig Taal: Nederlandse boeken
Leeftijd: 12 jaar en ouder Prijs: € 10 - € 15
Verschijningsjaar: 2010 Serie: Hongerspelen
Bindwijze: Paperback Specials boeken: Vlaamse bestsellers
Auteur: Suzanne Collins Genre: Fictie
Uitgever: Van Goor Groepering: Gratis verzending van bestsellers!
Groepering: Topcadeaus | Nederlandse boeken Groepering: Vlaamse bestsellers
Recent beoordeeld: recent beoordeeld Wel jammer is dat als je dat bij de hongerspelen doet je met of zonder 12 jaar en ouder ook alle volwassen boeken krijgt. Er zou een categorie 12-15 moeten zijn. Omdat die er niet is komt er niet echt een goed resultaat uit.
Ja hoor, als je bij bol.com een titel invoert krijg je ook een lijstje: andere lezers die dit boek kochten vinden..... ook mooi.
Zal bij andere boekverkoopsites ook wel zijn, en op de site van bibliotheek heb je ook vaak zoiets

Toegevoegd na 2 uur:
je ziet bij bol.com die lijst pas als je, nadat je de titel ingevoerd hebt, doorklikt om de inhoud verder te zien
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik ook maar dat kan ik niet vinden bij bol.com
Een lijst (niet voor jouw boeken) staat bijv hier: http://www.bibliotheek.vlaardingen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=27&Itemid=41

Voor jou de tip om te googlen om 'boeken die lijken op hongerspelen' of natuurlijk 'grijze jager".

Je kunt de serie Gone proberen, of lees de boeken Matched of Crossed. Verder misschien de serie 365.

Ook kun je dit soort vragen stellen in de bibliotheek, zelfs als je geen lid bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laats een boek gelezen Starters (staat op de achterkant dat mensen van de hongerspelen hem leuk vinden) Het was een heel spannend boek.
http://www.bol.com/nl/p/starters/9200000002229790/
als je van een liefdesverhaal en spanning houd is dodenrit ook een goed boek
http://www.bol.com/nl/p/dodenrit/9200000002230545/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site kan je ook een goede lijst vinden voor grijze jager fans!
://www.araluen.eu/andere-boeken.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing