Kan iemand de film "Circle of Eight" uitleggen?

Ik snap er niet echt veel van. Ik snap dat het een soort test was op het laatst of ze Evan zou redden bij de brand, zoals ze bij haar broertje niet gedaan had, maar waarom deden de andere bewoners of ze dood waren? En waarom vond de brandweer ze niet onder de kast, na de brand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op wikipedia staat volgens mij een hele uitleg, maar mijn zus vertelde het me net zo: Dat appartementencomplex is 'de hel', en die vrouw is eigenlijk al dood als ze daar komt (omdat ze werkelijk van dat gebouw springt op het einde). Ze beleeft elke dag weer opnieuw, want ze moet dus leren van haar gemaakte fout. Ze had niet alles gedaan om haar broertje te redden en nu bij die brand had ze ook weer voor haarzelf gekozen en niet voor Evan. Ze moest de dagen telkens opnieuw beleven totdat ze zou inzien dat ze alles geprobeerd moest hebben, wat ze uiteindelijk wel deed. Maar eigenlijk was ze dus al dood. Echt een super vage rare film, hij kreeg ook maar een 3,9.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100