Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort het boek; waking the witch van kelley armstrong in een serie???

Is dit boek onderdeel van een serie of is het gewoon een lekker lees boek waar geen serie aan vast Zit.

Ps hij is in het Engels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
504

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is inderdaad onderdeel van een reeks: Women of the Otherworld. Daar is het 't elfde deel van.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar het lijkt wel een zelfstandig verhaal te zijn, wat je kunt lezen zonder de andere delen te kennen. Nergens staat dat het een vervolg is op, en vervolgd wordt door.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het eerste deel heet 'Bitten".
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Ja, het is boek 11 in de serie: Vrouwen van een andere wereld.

Toegevoegd na 22 minuten:
Hier wat meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke is boek 1 dan???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kom ik niet helemaal achter. Misschien deze?
Kelley Armstrong
Gebeten
(Bitten, 2001)
Gebeten is een spannend, sensueel en onweerstaanbaar verhaal, geschreven in een superieure stijl waarin met enkele woorden veel sfeer en spanning worden opgeroepen. Ook wie nooit horror leest, zal door dit boek gegrepen worden. 'Het enige wat herinnert aan mijn oude ik zijn mijn ogen, glinsterend met een koele, berekenende blik en ingehouden wreedheid die nooit voor iets anders gehouden kunnen worden dan de ogen van een mens.' Elena Michaels is tien jaar geleden gebeten door een weerwolf. Ze overleefde de beet, maar is nu zelf een weerwolf. Lang heeft ze gestreden tegen haar nieuwe aard, maar nu lijkt alles onder controle. Ze leeft als mens in een nieuwe stad met een nieuwe vriend. Alles lijkt goed te gaan totdat ze een oproep krijgt van iemand van wie ze hoopte nooit meer iets te horen. Jeremy Danvers, de leider van de roedel weerwolven waartoe ook Elena behoorde, heeft haar hulp nodig. Hij is een intelligente man die goed begrijpt dat een weerwolf in de moderne tijd alleen kan overleven wanneer hij uiterst voorzichtig is. Maar nu wordt de roedel bedreigd. Er loopt een weerwolf los die wraakzuchtig is, een moordenaar in een zachte vacht. En er rest weinig tijd hem te vinden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding